ברוכים הבאים ל-doTERRA Israel!

במידה ואין לכם חשבון באתר ואתם רוצים לבצע רכישה, פשוט הוסיפו מוצרים לסל ותעשו הזמנה בתור אורחים. בשלב מאוחר יותר תקבלו לכתובת הדוא''ל אישור חשבון.

כניסת לקוחות

 

שכחת סיסמא?

ברוכים הבאים!

עברית Русский
:אתרים נוספים

מבצע ספטמבר – מקפיצים את אחוז הרווח ל- 20% 

איך זה עובד ?

במהלך חודש ספטמבר, תינתן לך הזדמנות להעלות את אחוז הרווחים מהזמנות LRP, ל- 20% !

בצע הזמנת LRP, הכוללת 150PV ומעלה, בין 1-28 בספטמבר, ואנו נעלה (נקפיץ) את אחוז הרווח שלך ישירות ל- 20%.

אחוז רווח גבוה יותר, יעזור לך לזכות בחזרה ביותר נקודות LRP מהזמנות מתאימות שתבצע, ויקרב אותך לדרגת הרווח הגבוהה ביותר בקבלת נקודות LRP – 30% !


 

כללים ותנאים:

• ה-PV  של ההזמנה לא תמיד זהה לעלות הכספית של ההזמנה. לפני סגירת ההזמנה, על הלקוח לוודא כי ההזמנה שהוא מבצע כוללת 150 PV ומעלה. כל הזמנה בעלת PV הנמוך מ-150, אינה עומדת בתנאי המבצע.
• כל הזמנה שתבוצע מחוץ לתקופת המבצע (1-28 בספטמבר, 2019) לא תעמוד בתנאי המבצע. כל חריגה לא תתקבל.
• הזמנות, מרגע שבוצעו, לא יוכלו לעבור שינוי, התאמה, או איחוד עם הזמנה אחרת, בכדי לעמוד בתנאי המבצע.
• במצב בו ההזמנה תוחזר במהלך תקופת המבצע, הלקוח לא יהיה זכאי להגדלת האחוזים בהתאם למבצע.
• לקוחות בעלי חשבון מסוג: Wholesale Customers ו- Wellness Advocates זכאים להשתתף במבצע. אם אתה לקוח קמעונאי, בעל חשבון מסוג Retail Customer, תוכל לשדרג את חשבונך ל- Wholesale Customers או Wellness Advocates ולבצע הזמנת LRP שתזכה אותך בהשתתפות במבצע.


 

שאלות נפוצות:

מה משך תקופת המבצע ?

המבצע מתקיים במהלך חודש ספטמבר 2019. בין ה- 1 בספטמבר ועד ל-28 בספטמבר.


מה ההבדל בין מחיר ל- PV ?

ה- PV של ההזמנה אינו זהה לעלות הכספית של ההזמנה. למרות שעבור מוצרים מסויימים ה-PV ועלות המוצר אכן תואמים, אין להסיק מכך ש-PV שווה לעלות המוצר. אנא, חזרו ובדקו את ה-PV של הזמנתכם לפני סגירתה.


ההזמנה שלי כוללת פחות מ-150 PV. האם אוכל עדיין להשתתף במבצע ?

כדי לעמוד בתנאי ההשתתפות במבצע, על ההזמנה שלך לכלול לפחות 150 PV. אם יש לך שאלות נוספות, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.


האם, כחלק ממבצע זה, אוכל להעלות את אחוז הרווח שלי ליותר מ-20% ?

לא. המבצע יקפיץ אותך לכל היותר לרווח של 20%.


האם, כדי להשתתף במבצע, אני צריך להיות רשום בתוכנית התגמולים - LRP  ?

כן. אם אתה עדיין לא רשום בתוכנית התגמולים (LRP) שלנו,  תצטרך להירשם כדי להיות זכאי להשתתף במבצע.


אלו שווקים משתתפים במבצע ?

אירופה, ישראל וכל שוק בו מתקיים המבצע. כדי לבדוק אם השוק אליו אתם משתייכים מקיים את המבצע - אנא, צרו קשר עם שירות הלקוחות המקומי.


האם אוכל לשלוח בדוא"ל את הזמנתי ?

כן. תוכל גם להתקשר לשירות הלקוחות שלנו.


קיבלתי סרוב עסקה בכרטיס האשראי. מה עלי לעשות ?

אם כרטיס האשראי שלך נדחה ופעולת התשלום לא הושלמה, וודא שהזנת את המידע הנכון. אם הבעיה נמשכת, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.


אני לקוח קמעונאי בעל חשבון מסוג .Retail Customer האם אוכל להשתתף במבצע ?

לא. לקוח קמעונאי, בעל חשבון מסוג Retail Customer, לא יכול לבצע הזמנות דרך תוכנית התגמולים - LRP. אם תרצה להשתתף במבצע, עליך לשדרג את חשבונך ולהופכו לחשבון מסוג Wholesale Customers או Wellness Advocates.


איך אדע אם ההזמנה שלי נקלטה ובוצעה ?

אימייל המאשר את הזמנתך ישלח לכתובת המייל המקושרת לחשבון דוטרה שלך.

 

אם אתה מרגיש שעמדת בתנאי המבצע ולא קיבלת את המגיע לך בהתאם לתנאים שפורסמו על ידינו, אנא, התקשר לשירות הלקוחות שלנו או פנה אלינו במייל, לא יאוחר מ- 15 באוקטובר, 2019. חריגות לא יתקבלו לאחר תאריך זה.