ברוכים הבאים ל-doTERRA Israel!

במידה ואין לכם חשבון באתר ואתם רוצים לבצע רכישה, פשוט הוסיפו מוצרים לסל ותעשו הזמנה בתור אורחים. בשלב מאוחר יותר תקבלו לכתובת הדוא''ל אישור חשבון.

כניסת לקוחות

 

שכחת סיסמא?

ברוכים הבאים!

עברית Русский
:אתרים נוספים

מבצע למצטרפים חדשים


 במהלך חודש ינואר בצעו הזמנה ב-100PV ומעלה, הכוללת דמי רישום (מק''ט 80543).

 במהלך חודש פברואר בצעו הזמנה ב-100PV ומעלה.

 בחודש מרץ תקבלו במתנה 100LRP.


 

כללים ותנאים:

•  ההזמנה במסגרת המבצע הנוכחי צריכה להתבצע במהלך חודש ינואר 2020, עד ה-31 לחודש. ההזמנה חייבת להיות ראשונה לאותו לקוח.
•  הזמנה ראשונה של ה-Wellness Advocate החדש צריכה לכלול 100 PV לפחות.
•  שימו לב! PV אינו שווה לעלות ההזמנה. Wellness Advocate חדש חייב לוודא כי ההזמנה הראשונה שלו כוללת לפחות 100 PV לפני השלמת ההזמנה.
•  הזמנות לא ניתנות לשינוי, עדכון ומיזוג עם הזמנה אחרת לאחר השלמת תהליך ההזמנה.


 

שאלות נפוצות:

מה משך תקופת המבצע?
המבצע מתקיים במהלך חודש ינואר 2020. בין ה- 1 בינואר ועד ל-31 בינואר.

מה ההבדל בין מחיר ל- PV?
ה- PV של ההזמנה אינו זהה לעלות הכספית של ההזמנה. למרות שעבור מוצרים מסוימים ה-PV ועלות המוצר אכן תואמים, אין להסיק מכך ש-PV שווה לעלות המוצר. אנא, חזרו ובדקו את ה-PV של הזמנתכם לפני סגירתה.

ההזמנה שלי כוללת פחות מ-100 PV. האם אוכל עדיין להשתתף במבצע?
כדי לעמוד בתנאי ההשתתפות במבצע, על ההזמנות שלך לכלול לפחות 100 PV בכל אחד מהחודשים ינואר ופברואר. אם יש לך שאלות נוספות, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

האם, כדי להשתתף במבצע, אני צריך להיות רשום בתוכנית התגמולים - LRP?
כן. אם אתה עדיין לא רשום בתוכנית התגמולים (LRP) שלנו, תצטרך להירשם כדי להיות זכאי להשתתף במבצע.

האם אוכל לשלוח בדוא"ל את הזמנתי?
כן. תוכל גם להתקשר לשירות הלקוחות שלנו.

קיבלתי סרוב עסקה בכרטיס האשראי. מה עלי לעשות?
אם כרטיס האשראי שלך נדחה ופעולת התשלום לא הושלמה, וודא שהזנת את המידע הנכון. אם הבעיה נמשכת, צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

איך אדע אם ההזמנה שלי נקלטה ובוצעה?
אימייל המאשר את הזמנתך ישלח לכתובת המייל המקושרת לחשבון דוטרה שלך.

 

אם אתה סבור כי עמדת בתנאי המבצע ולא קיבלת את המגיע לך בהתאם לתנאים שפורסמו על ידינו, אנא, התקשר לשירות הלקוחות שלנו או פנה אלינו במייל.